هویـت دیــداری بـرنـد در واقـع همـان لباسـی اسـت که بر تن برنـدتـان می کنیـد و به نوعـی نمـایـش ویژگی هـا و شخصیــت برنـد شـمـا محســوب می شـود . در عیــن حـال به مشتــریـان کمــک می کنـد تـا  ارتبــاط بهتـری با بـرنـد شمــا برقـرار کـرده و اعتـمــاد سـازی می کنــد . 

هـویـت دیـداری بـرنــد

چرا هویت بصری مهم است ؟
ایجـاد تمـایـز از رقبــا : هویـت بصـری قـوی باعـث می‌شـود بـرنـد در ذهـن مشتـریـان به‌راحتـی شنـاسـایی و از رقبـا متمـایـز شـود.
تقـویـت ارتباط با مخاطب: طراحی بصری مناسب می‌تواند باعث ایجـاد تعامـل بیشتـر و عمیـق‌تـر با مخاطبـان شـود.
افزایـش اعتبـار : هویـت بصری منسجـم و حرفه‌ای به برند اعتبار می‌بخشد و باعث می‌شود که مخاطبـان بـرنـد را جـدی بگیـرنـد.
افزایـش آگـاهی و وفـاداری : یک هویت بصـری قـوی می‌تـواند به افـزایـش آگـاهی از بـرنـد و حـس وفـاداری کاربـران کمک کنـد.
بهبود تجـربه کاربـری : استفاده مناسب از عناصر بصری در نقاط تماس با مشتری مثل سایت، فروشگاه و محصولات، تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد.

ســاینینــگ  Signing  I 
مهنـدسـی محیط یا همـان سـاینیـنگ ، یکی از مهمتـرین ابزارهای بصری جهت ارائه تصویـر ذهنی مطلـوب برند شما بشمـار می رود .
ساینینگ با بهره گیری اصولی از گرافیک و ترکیب آن با معماری با استفاده از علائم راهنمـا مسیر ، پیکتوگرام ، تایپوگـرافی و ...
گامی مفید و موثر در بهبود رفت و آمد و ترافیک انسانی در مراکز تجاری ، اداری ، فرودگاهی ، ورزشی ، تفریحی ، اقامتی می باشد .
 ساینینگ در جذابیت بصری محیط و الته یکپارچه سازی هویت سازمانی برندها با ترکیب هنر گرافیک و معماری تاثیر بسزایی دارد .