در دنیای رقابتی امروز و تعدد برندها و فروشگاه های ریتیل ، تمایز در طراحی محیط فروشگاهی با بهره گیری از استانداردهای روز دنیـا و ایجاد بستـری متفـاوت ، با نگاه به رفـع تمامی نیـازهای مصـرف کننـده ،قطعا به تمـایـز برند شما در بازار می انجـامد .
فارغ از رعایت اصول و قوائد مهندسی و معماری در طراحی یک فضای فروشگاهی ، موارد مهمی همچون طراحی مسیر حرکتی مشتریان ، امنیت و رفاه بازدید کنندگان و پیش بینی الزامات برندینگ ، گرافیک محیطی همسـو با معماری داخلی و بیرونی می تواند به ایجاد احساس خوب در زمان خرید و تجربه به یادماندنی مشتریان بیانجامد .
یک طـرح اصـولی و حـرفـه ای ، تمـامی قـوائـد و سـاختــارهـای لازم تیـپ ســازی برای تکـرار در پـلان های مختـلف شعبـه های بعـدی برنـد را پیش بینـی می کنـد .
نهایت بهره وری از هر متر مربع فضا ، استفاده از طرح های مـدولار و پرتابل ، هماهنگی عناصـر بصـری برنـد و گرافیک محیطی از عوامل کلیدی در معماری تجاری محسوب می شود .
طرحی موفق تر است که قبل از اجرا و لانچ برای تمامی موارد ذکر شده ، راهکار متناسب را تدبیـر کرده باشـد .
یک طـرح اصـولی و حـرفـه ای ، تمـامی قـوائـد و سـاختــارهـای لازم تیـپ ســازی برای تکـرار در پـلان های مختـلف شعبـه های بعـدی برنـد را پیش بینـی می کنـد .
نهایت بهره وری از هر متر مربع فضا ، استفاده از طرح های مـدولار و پرتابل ، هماهنگی عناصـر بصـری برنـد و گرافیک محیطی از عوامل کلیدی در معماری تجاری محسوب می شود .
طرحی موفق تر است که قبل از اجرا و لانچ برای تمامی موارد ذکر شده ، راهکار متناسب را تدبیـر کرده باشـد .