در دنیای رقابتی امروز و تعدد برندها و فروشگاه های ریتیل ، تمایز در طراحی محیط فروشگاهی با بهره گیری از استانداردهای روز دنیـا و ایجاد بستـری متفـاوت ، با نگاه به رفـع تمامی نیـازهای مصـرف کننـده ،قطعا به تمـایـز برند شما در بازار می انجـامد . 

فارغ از رعایت اصول و قوائد مهندسی و معماری در طراحی یک فضای فروشگاهی ، موارد مهمی همچون طراحی مسیر حرکتی مشتریان ، امنیت و رفاه بازدید کنندگان و پیش بینی الزامات برندینگ ، گرافیک محیطی همسـو با معماری داخلی و بیرونی می تواند به ایجاد احساس خوب در زمان خرید و تجربه به یادماندنی مشتریان بیانجامد .

مـعمــاری تجــاری 

معمــاری فروشگـاهی​​​​​​​
​​​​​​​کـالای خـانـه و زندگی

یک طـرح اصـولی و حـرفـه ای ، تمـامی قـوائـد و سـاختــارهـای لازم تیـپ ســازی برای تکـرار در پـلان های مختـلف شعبـه های بعـدی برنـد را پیش بینـی می کنـد .
نهایت بهره وری از هر متر مربع فضا ، استفاده از طرح های مـدولار و پرتابل ، هماهنگی عناصـر بصـری برنـد و گرافیک محیطی از عوامل کلیدی در معماری تجاری محسوب می شود .
طرحی موفق تر است که قبل از اجرا و لانچ برای تمامی موارد ذکر شده ، راهکار متناسب را تدبیـر کرده باشـد .

طراحی کافه رستوران

در خصوص طراحی و راه اندازی یک کافه و  یا رستوران قبـل از هر چیز  باید به یک نکته مهم توجه کرد و آن  خلق کانسپت و تم کلی برند شمـاسـت .
این که می خواهیـد چه احسـاسـی از برنـدتـان به مخاطبـین القـا کنیـد ، فارغ از محصـول خـوب و با کیفیـت عواملی چون احساس راحتی و آرامش ، معماری محیط ، انتخاب عنوان و اسم برند ، نحوه ارائه غذا ، انتخاب آیتم های منو ، رفتـار سازمانی و پوشـش پرسنـل ، موزیـک و صـدای محیـط ، رایحـه و عطـر اختـصاصـی و مـواردی از ایـن دسـت ، همگی عوامل تاثیر گذاری است که با خلق یک کانسپت به آن جان می بخشید.

معماری دفاتر اداری

زیبایی محیط کار شما ، بیانگر وجهی از هویت برند شماست .
شما دست کم نیمی از عمرتان را در محیط کار سپری می کنید ، زیبایی محیط و استاندارد بودن فضای بصری قطعا به بالا رفتن راندمان کاری شما کمک می کند. گذشته از آن این که چه میزان به شخصیت برندتان و نگاه مشتریان اهمیت می دهید ، عیار کسب و کار شما را تعیین می کند .​​​​​​​
ما در استودیو اوما بصورت تخصصی پروسه طراحی ، اجرا و چیدمان دفتر کار شمارا انجام می دهیم و در طراحی و بازطراحی شخصیت برند به شما کمک می کنیم .

غرفه نمایـشگاهـی

امـروزه یکـی از مـوثـر تریـن روش هـای بازاریـابی برنـدها ، حضـور در نمایشـگـاه های تخصـصی و نمـایـش محصـولات و خـدمـات به جامعـه هـدف مشخـص و تعـریف شـده می باشـد .
در این بازار رقابتی برنـدی موفـق تر است که با هویـت بصـری قدرتمند تری در نمایشگاه حضـور پیـدا کند​​​​​​​
رعایـت اصـول معماری در طراحی غرفه ، ویـژگی های محصـول ، رنگ بندی سازمانی و شاخصـه های اصلی برند ، سیرکولاسیون و رابطه کاربری منـاسب بازدیـد کننـده در واحد طراحی اوما انجـام می گیـرد .